Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IN

Krásné čtení ze života:-). Je snad v letním období epidemie viroz v celé zemi a zrovna, když to při takové veliké ůrodě není vhodné. Doporučuji zapojit do práce s odšťavňováním i mužskou ruku, však džem jistě konzumuje potom s velikou oblibou na palačinkách atd., o tekuté formě zpracování rybízu nemluvě. Práce nikoho nezabila, ale odpočinek také ne ! Přeji vyzdravění, u nás je obdobná situace.

1 0
možnosti
LI

Díky za přečtení:-) a palačinky s džemem, to on "tuze" rád - a už i "zapojen" -hezké léto -:)

0 0
možnosti
DP

Babička byla nějaká zhýčkaná, o generaci dřív se ženská v posteli neválela vůbec, porodila pěkně na poli a zase hurá na sena.;-)

1 0
možnosti
LI

Svatá pravda, své poslední 9-té dítě si přinesla z pole v zástěře;-)

1 0
možnosti
VF

Co se nezavaří, to se vypálí.;-) V zimě se s tím "ovocem" budete léčit.

1 0
možnosti
LI

Nějak mi vypadává "přihlášení" a já nechtěně klikla a "nevhodný příspěvek", snad jsem to dokonce i neodeslala...

Léčíme se calvadosem z našich jablek, letos bych snad mohla jít na trh, co jich bude....;-)

1 0
možnosti
Foto

Hodná sousedka;-DTak ať je ti lípR^. Taky na mě na stole čeká černý rybíz, už druhá várka a červený se směje na zahrádce;-)

1 0
možnosti
ŠM

Každej trpí,jak je blbej .. paní Ibehejová...říkával můj bejvalej kolega....

0 0
možnosti
Foto

Přimlouvám se za vyležení, vyplatí se těch pár pěkných dnů oželet. Aby se průdušky zklidnily, je dobře zklidnit tělo celé, ono to v něm všechno nějak šikovně spolupracuje:-)Taky jsem se včera ohýbala nad našimi borůvkami a pokaždé mě mrzí, že nerodí tak nějak nerekordně, ale pěkně jemně průběžně od jara do podzimu.:-)

1 0
možnosti
LI

Díky, už je líp, trochu jsem si tady "pofňukala";-(, ale jen trošku, i to je terapie-:)

1 0
možnosti
Foto

R^Drzte se, Ludmilo, chripka jednou musi prejit a ty protivne bobule dojít.:-)

1 0
možnosti
LI

Jsem holka statečná, ale teď najednou "kapánek;-( přichcíplá", bude líp - nebo už bylo?

1 0
možnosti
Foto

taky mě minulý týden sklátila-ale už zas běhám, ovšem ty hromady rybízu výám nezávidím, když jsme měli zahradu tak jsem v létě nedělala nic jiného než zavařovala a nakládala-v zimě to pak rozdávala protože to doma už nikde nechtěl;-D

1 0
možnosti
LI

Máte pravdu pravdoucíR^, díky

0 0
možnosti
Foto

Na letní chřipky bacha, babička vždycky říkala, že jsou horší než zimní.

1 0
možnosti
LI

Máte pravdu, v zimě nic a najednou tohle. Díky - :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik