Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DTo mi povídej! Někdy stačí opravdu málo, ale zase by nevznikly tak fajn historkyR^

1 0
možnosti

Historek (poznámek) mám plnou krabici, jen je napsat. Někdy si říkám- "to by šlo", pak to o pár dnů odložím a - ejhle. Už to na blogu visí, patrně přenáším myšlenky nebo co;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Před časem se doma rozbil počítač. Táta ho sbalil a v práci předal ajťákům, ať se na to kouknou. Vyndali disketu a bylo. Následoval řev a výslech, kdo ještě používá tak zastaralé nosiče.:-P

1 0
možnosti

Máme doma už dva "vpravdě" muzeální kousky a Nerudovské "kam s ním" se na ně hodí. Ale můj drahý se tak nerad s vykopávkami loučí... P.S.: patrně ani mě nikdy nevykopne;-D

1 0
možnosti
Foto

Párkrát už se mi stalo něco podobného.;-D Prostě, já jsem vyloženě "technický" typ. R^:-):-)

1 0
možnosti

Ano, někdy se mi mně dějou věci...

Díky;-D

1 0
možnosti

Ludi, to nevymyslíte! :D

Doufám, že se máte báječně a moc Vás zdravím! :)

1 0
možnosti

Jano, jsem asi kapánek "mimo", ale nějak jste se ztratila, co jsem tady nebyla?

Díky a pohodové létoR^

1 0
možnosti

Díky za přečtení a krásný podvečer;-)

0 0
možnosti

To "nad Vámi" patří Vám paní Aleno. Díky;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jak snadné je se ztrapnit, to je prostě hned. Ale aspoň byla legrace.:-)

1 0
možnosti

Legrace není nikdy dost a trapasy - ty brát;-) s humoremR^

1 0
možnosti

aspon duvod si popovidat s lidma...nejen s technikou!

1 0
možnosti

S technikou si pokecám někdy dost, občas ječím na svůj N.B. když stávkuje a vypadává. Anebo, když napíšu komentář a pak zjistím, ́že jsem to asi neodklepla. To mě pak málem ́klepne ́...

0 0
možnosti

Technika kolem letí a letí a my věkem nad oblaky občas nezvládáme její obsluhu, tuto zkušenost jsem pořídil i já.;-D

0 0
možnosti

Ano, nad oblaky, tomu rozumím : - )

Díky;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS