Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, přeladit rádio, to je nejdůležitější! Mě děsně deptalo, že ho naši v autě neměli. A teď už si rok kupuju nové, rozbilo se.:-/

1 0
možnosti

Dobrou koupi - a mějte se Klárko, díky;-)

1 0
možnosti
Foto

A proto nemám řidičák! Šetřím všechny své blízké i okolí;-D

2 0
možnosti

Když jsem byla mladá, do všeho jsem se hrnula. Moje máti, kdykoliv jsem někam jela, kvílela a naříkala, jakou má o mě starost. Až pak najednou se jí to zalíbilo (jezdit se mnou) a tím zase brnkala na nervy mně.

Díky;-)

1 0
možnosti
Foto

No jo, učení je mučení. Já to raději nezkoušela, raději se nechám vozit. ;-) A vůbec mi to v životě nechybí. Zdravím.

1 1
možnosti

Paní Mirko, ušetřila jste si alespoň nervy. Ale - ta svoboda, když jsem si s dětmi mohla vyrazit kam jsem chtěla (můj "drahý" furt za našeho "mlada" trénoval a někde něco pískal)...

Díky za přečtení, na srazu blogerů jsem nebyla, po našem návratu jsem si udělala výron. A být za "kulhavou" - tak to ani náhodou...

Díky, mějte se;-)

1 0
možnosti

Na rozdíl od dcery byl tenkrát mladej a zamilovanej, tak jste se to dozvěděla až teď :-)

1 0
možnosti

Ano, bylo to tak paní Olgo, máte úplnou pravdu.R^ Paměť je věc ošidná, ráda říkám, že zapomenout se může, ale...

Díky za přečtení : - )

0 0
možnosti
Foto

Nojo, Ludmilo, to chce shovívavost. Všichni jsme se to museli jednou naučit:-)

1 0
možnosti

Shovívavá teď už jsem, dřív ́ to ale nebylo... Jen jsem občas překvapená. Ale o tom je život.

Díky za přečtení, se všemi co byli na "srazu" jsem se seznámila - alespoň virtuálně, snad ještě nějaký ten rok vydržím...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik