Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jejda, taky se mi to doma povaluje8-o;-)

0 0
možnosti
Foto

A zrovna jako Ty, jsem si na tom chtěla při cestě autem pošmáknout;-D

1 0
možnosti
Foto

Taky jsme v Lídlu cosi dostali... Nezkoumala jsem to.:-)

2 0
možnosti

Já si ani nevšimla, že nám u pokladny něco šoupli...;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ludmilo, tak to ještě dobře dopadlo, představte si, že by to začalo prskat jako prskavka nebo dokonce bouchlo jako bouchací kuličky;-D

1 0
možnosti

Anebo nezblajznout všechno;-D, co je po ruce...

1 0
možnosti
Foto

Těch panáčků máme vždy kolem svátků plno - rozdávají je u pokladny těm, kdo udělají Lidlu radost - větší nákup. Byla bych také raději, kdyby v něm byla hašlerka, gumoví panáčci jsou pro malé děti, co strkají všechno do pusy, fakt nebezpečné. (Máme dvě). Díky za upozornění... Rv:-(

2 0
možnosti

Ani jsem si nevšimla, že to rozdávají, díky -:)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS