Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Na prvního apríla nesu vám kus papíra, bože já jsem ..l vemte na mě hůl..." pokřikovali jsme za mlada. Kdo nevěří, ať tam běží... Pobavila jsem se, díky;-D

1 0
možnosti

Díky za přečtení, hezké jarní dny;-)

0 0
možnosti
Foto

Takže vata s lihem do pupíku, jo? No to bude pupík pěkně na nametenej. Že bych do toho šla? :-)

1 0
možnosti

;-DZa pokus nic nedáte, třeba se bude pak i pěkně pochechtávat;-D

1 0
možnosti
Foto

:-)hlavně že jste Ludmilo tu samoléčbu přežila;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Se skořicí znám jedině spolknout jí plnou lžíci a natočit se u toho na FB. Prý se u toho dost lidí udusilo v přímém přenosu. Léčba alergie je novum, ale... Olejíček do aromalampy by účel nesplnil?;-)

1 0
možnosti
Foto

fakt?8-o

hned to jdu zkusit;-D

když už tu o mně nikdy neuslyšíte tak je jasný kdo mě má na svědomí;-)

1 0
možnosti
Foto

Potřebovala bych nějakou zaručenou pomoc na jarní bronchitidu. Vdechování skořice bych raději nezkoušela.;-D

Raději pozor na "osvědčené" rady, mohou být i zrádné.;-) Přeji hezký zbytek Velikonoc.:-):-):-)R^

1 0
možnosti

I Vám Pavlo hezký zbytek velikonočního dne;-);-);-)

1 0
možnosti
Foto

R^Skorice je fajn, ale neprehanel bych to s ni, vatu do pupiku bych asi vyhechal, ale kalvados ano, ten kudy tece, tudy leci. Pobavilo Ludmilo, co oci, uz je to dobre?;-D

1 0
možnosti

Díky,ráno už jsem nevypadala jako angorák (ti mají červené oči ?)...

Hezký večer, pane Jene - my lovíme Primu - crimi, snad se s tím můj "technik" popasuje;-)

1 0
možnosti
Foto

:-) maminka, jak strašně ráda jsem se s ní zase po měsíci objala, mi ve dveřích přitaká, že jo, že to voní nádivka. Stojíme pak v kuchyni,řehtáme se, já nádivku rýpu z rohu a mamka říká... no mě zákaznice řekla , že to mám vymazat sádlem...ale nejde ven...no neřikala strouhanku, řikala jen sádlo. Tak povídám, mami? a neni to jako v tom vtipu: vstup jen v kravatě?:))) Ale ne... ono je to v cajku,ale na vylití sádlem prostě musíme vykutat pravý starý babičkovský železňák. Ale- moje mamka v životě neseděla u PC, ne tedy maily a internet,ale rady má denně od zákaznic( kosmetička, kadeřnice, stará škola, která ve svých třiasedmdesáti nemůže nepracovat a ženské si to bez ní neumějí ani představit):-)R^ očím nosu zdarR^:-)

1 0
možnosti

Díky za kouknutí ;-Da hezké jarní dny -:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik