Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V jednom dokumentu jsem viděla, že královna Alžběta v mládí ráda řídila náklaďáky a vojenské džípy. Jestli jí do toho kafral princ Filip, to nevím.;-D

R^

1 0
možnosti

To jsem i viděla v nějakém dokumentu. A tohle zase četla. Asi s přibývajícími léty všechno bereme jinak;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Rychlá nebo ostřejší jízda neznamená totéž co nebezpečná. Jde jen o to, aby řidič dokázal správně odhadnout, co si může dovolit a přitom nezapomínal, že ostatní účastníci silničního provozu mohou udělat tu nejhorší věc, jaká je v dané chvíli možná. Občas si rád užívám rychlou a aktivní jízdu třeba po dálnici, ale dávám si přitom setsakra pozor:-)

1 0
možnosti

Je to tak, jak říkáte. A když nejsem za volantem, tak si holt kapánek zadupám;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ten konec je smutný-ale jinak já také radši sedím na místě spolujezdce ikdyž řidičák mám-radši se za jízdy kochám krajinou nebo podřimuju:-)

1 0
možnosti

Na tom konci jsem málem zamáčkla slzu, takový je život!

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik