Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdysi jsem se v čekárně u ušní lékařky zastala holčičky, který tam stále kňourala, že ji bolí ouško, a poprosila sestřičku, aby ji upřednostnila. Dostalo se mi ale od tatínka té nemocné holčičky napomenutí - ať prý se raději starám o své. Poté příhodě už v čekárnách u lékařů raději mlčím. Díky, paní Ludmilo za příbšh ze života. R^

1 0
možnosti

Někdy je lepší "mlčeti-zlato".;-) Vím to, ale moc se tím neřídím. A proto mě - dost často - něco zaskočí, to je fakt.

Mějte se paní Mirko moc a moc hezky, díky :-)

0 0
možnosti
Foto

R^v čekárnách se často odehrávají doslova horory:-)

2 0
možnosti

I čekárny jsou malý mikrosvět...;-), díky

0 0
možnosti
Foto

R^Nechtěla, abyste tam něco chytili.

1 0
možnosti

Asi mě slyšela sípat a řekla si, chudák...)));-)

1 0
možnosti
Foto

R^Sestřička byla moudrá, nechat vás tam sedět dýl, chytli byste toho vira taky.

1 0
možnosti

Do čekárny si vždycky beru knížku, to pak "čekání" uběhne jedna báseňR^

Díky, hezké dny;-)

1 0
možnosti

Proč jen tam nejsou lístky na pořadí jak v bance, asi nejsou peníze...

1 0
možnosti

Moje řeč, bylo by to nejlepší, už mě to taky napadlo. To tehdy, když jsem si vyseděla v čekárně důlek...

0 0
možnosti
Foto

Občas to také bývá v čekárně "kdo s koho". U mého praktického lékaře o pořadí zásadně rozhoduje sestra. Nejdříve vezme "svoje" pacienty na injekce a ostatní ignoruje. Tuhle jsem se strašně rozčilila, když jsem potřebovala jen razítko o ukončení neschopenky a odmítala jsem čekat, až sestra "odbaví" injekce, zatímco paní doktorka má v ordinaci prázdno a to razítko mi může dát bez asistence sestry. Dělám to nerada, ale tentokrát jsem byla v právu. Důrazně jsem vysvětlila sestře, že jsem specielně přišla do čekárny jako první, abych stihla jít včas do práce, a že mne její injekce nezajímají. Bylo to o fous, ale nakonec uznala mé argumenty.

R^:-)

1 0
možnosti

Až teď mi docvaklo, že to vypadá, že "předbíhám8-o", není to tak, bylo mně až trapně...

Díky za přečtení a hezké dny;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik