Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^to chce klid a nohy v teple;-)

karma a dík za pobaven:-)

1 0
možnosti

Díky, odpovědi mi "vypadávají"...)))

0 0
možnosti

Díky, nejen já, ale i N.B."vynechává"... Neozvala, byla bych moc a moc depresivní, nechtěla jsem fňukat...)))

0 0
možnosti

R^

Ludi, až zase někdy zavítám do Pilsénu, bylo by mi ctí, se potkat V:-)

P.S.: moje babi říkávala "Dobrou radu, dá ti každý přítel, ale málo který dá ti mouky pytel..." - ročník 1922, moje babi...

1 0
možnosti

Zavítejte, ozvěte se, do konce března by to neměl být problém...)))

0 0
možnosti
Foto

R^;-DLudmilo, vždyť přece dobrá vůle je to nejdůležitější:-)

3 0
možnosti

;-DDíky a - snad se mi to zobrazí...)))

1 0
možnosti

Tak to já mám lepší příběh. Na jezdících schodech v nákupním centru jsem upozornil seniorskou dvojici přede mnou, že paní čouhá z kabelky polovina velké peněženky. Prostě když jsme vyjeli nahoru, tak jsem je předešel a slušně jim řekl: - Jedu za vámi a čouhá vám peněženka, pozor, můžete být okradana.

Výsledek??? Za strašného řevu mně bylo oběma seniory vynadáno, že si mám hledět svého, že kdyby lidi neočumovali cizí tašky tak by nebylo tolik krádeží atd. Byl jsem rád, že jsem zarudlý studem zmizel v davu než snad zavolali policii....

4 0
možnosti

..příště prosím jít příkladem, bo jazyk asi nevnímáme vždy stejně;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik