Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-)R^A gratulace k té krásné stovce blogů!

1 0
možnosti
IL

I67v39a78n68a 78L78a52n95c18e

29. 1. 2018 23:05

Take bych si prala,aby zloba, zavist a zast pominuly, nevim, jestli se toho nekdy dockame. A proto razim heslo: bud pripraven..., ze ti kdokoliv muze podrazit nohy nebo vrazit nuz do zad. Ale souhlasim s vami, ...at uz pominou.

1 0
možnosti
LI

Mějte se fajn, díky...)))

0 0
možnosti
Foto

R^Naprostý souhlas, Ludmilo:-)

1 0
možnosti
Foto

R^souhlasím ale obávám se, že je to jen krásná utopie-

také se říká, že ryba smrdí od hlavy-a naše hlava státu právě lásku kolem sebe nešíří

0 0
možnosti
Foto

R^Já taky nestačím valit voči...

1 0
možnosti
JS

Ludi, souhlasím s Vámi VR^:-)

2 0
možnosti
LI

Díky Janičko, po delším čase;-)....

1 0
možnosti
SB

"Zloba, závist, zášť - ať pominou - ať už pominou..."

................

Prázdná fráze! Ty nepominou nikdy v žádné době a v žádné zemi na světě. A neobviňujte za to ani Zemana, ani jeho odpůrce. To jde napříč všemi zeměmi a napříč všemi historickými epochami.

Mně se prostě takové prázdné fráze nelíbí. Když se to zpívá v písničce a nikdo to nebere moc vážně, budiž. V písničkách se zpívá i o tom, že láska hory přenáší, přičemž Krkonoše se ani nepohnou, když se náhodou Honza zamiluje do Helenky. Zpívat - budiž, ale po odzpívání nebo po poslechu zůstat oběma nohama na zemi.

Je to jen můj osobní postoj, ale prostě to tak cítím.

0 0
možnosti
VF

Zloba, závist, zášť ať pominou nejen v písni, ale každý z nás by měl na tom alespoň zapracovat.

3 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik