Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není zač a - hezký VAdvent

0 0
možnosti
Foto

R^někdy stačí opravdu máloR^

1 0
možnosti

Někdy ta malá kapka štěstí opravdu stačí...)))

0 0
možnosti
Foto

A to je to pravé kouzlo!R^V

1 0
možnosti
Foto

Současné pojetí Vánoc mne v posledních letech taky už moc nebere, vždycky si přeju, aby ty svátky už byly za námi. Ale vzpomínky na dřívější Vánoce mám moc krásný. Ano, taky se pamatuji ty jablonecké ozdobičky na stromku u babičky a dědečka.VR^

2 0
možnosti

Vykřesat vzpomínku, která nám zavoníV...)))

Díky a mějte se kouzelně:-)

1 0
možnosti

To muzeum v Jablonci jsme navstivili vloni. Nadhera, a byli jsme velmi mile prekvapeni vstricnosti tamnejsich zamestnancu.

1 0
možnosti

Taky jste byli okouzleni - jako my. A o těch milých lidech jsem zapomněla napsat.

DíkyR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik