Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ludmilo, tak to je potom sranda! I já znám pár takových. Známá počala dítě v pozdním věku, zároveň s dcerou, takže brácha i strýc chodili do stejné třídy;-D

1 0
možnosti

Někdy je to pěkná motanice;-D

0 0
možnosti
Foto

Když jsem dala do anglického testu slovíčka typu: švagr, tchýně, neteř..., některá děcka vůbec nevěděla, která bije - hotový guláš! Holt se to plete i v reálném životě.;-DR^

1 0
možnosti

Moje švagrová mi jednou vyprávěla, že její pětiletý vnuk si poprvé ohříval jídlo v mikrovlnce a zeptal se jí: "Babi a na jaký kanál to mám přepnout?";-D;-D

1 0
možnosti

Pěkný masakr, jsem ráda, že jsem prožila život s jedním mužem a našimi dětmi, dokonce prožívám život i s jejich dětmi zatím v pohodě, myslím si, že by se mi žilo hodně blbě v takovém maglajzu 

1 0
možnosti
Foto

R^Jak je to vic než přes jedno koleno, tak spolehlivě ztrácím přehled;-D

1 0
možnosti

Někdy je to opravduR^ maglajz...)))

0 0
možnosti

R^sobě vlastní babičkou, tetou a sestřenicí, to je na sáhodlouhé debaty u všemožných případů, Ludi :-)

2 0
možnosti

Diskuze by byla sáááhodlouhá - to tedy anoR^

1 0
možnosti

I63v55a18n49a 64L49a46n22c94e

9. 12. 2017 16:06

Lidé jsou sobečtí, každý chce být štˇastný, někdy zapomínají na děti. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik