Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, mám podobné zkušenosti - a proto říkám. "Holky, vdávejte se, jen tak zažijete život plný legrace a překvapení... " Tedy upřímně někdy i různých nedorozumění, hašteření a poté krásného usmiřování." Mohla bych povídat... Žít single - určitě není vono... NUDA. ;-)R^ Zdravím, paní Ludmilko...

0 0
možnosti

Díky za zastavení - nějak mi ty odpovědi přeskakují(nebo, že by mi přeskakovalo v hlavě?) ;-DJeden neví...

0 0
možnosti
Foto

A proto je s nima někdy velká legrace.R^;-D Díky, za pobavení.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Inu, asi se dobře poučil dle seriálu Taková normální rodinka - Škola manželů.

http://www.ceskatelevize.cz/porady/899654-takova-normalni-rodinka/27132003345-skola-manzelu/

;-D

1 0
možnosti

Ač jsme všichni občas nepoučitelní (takže i muži);-), patrně se poučil. Vidíte, rodinku jsme viděli (oba), přesto si nevzpomínám. Podrobím ho výslechu (s lampičkou);-D.

0 0
možnosti
Foto

Ludmilo, pobavila jsem se;-) a zdravímR^

1 0
možnosti

...musí se cenit ta snaha, Ludi;-)R^

1 0
možnosti

I snaha se :-Ppočítá... Díky

1 0
možnosti
Foto

R^Obcas se umime kouknout, ze se to na nas ani nepozna. Hezky den, Ludmilo:-)

1 0
možnosti

Tak to slýchám čast:-)o, jsem zvyklá. Hezké dny...

1 0
možnosti
Foto

R^někteří jsou k sežrání;-D

;-)karma

2 0
možnosti

Díky moc;-) - už jsem (na netu ) zase, po delším čase...

0 0
možnosti

Díky za přečtení.

Přeju hezké dny;-)

0 0
možnosti
Foto

A dal tu pračku potom zase dohromady?

1 0
možnosti

Údajně dal. Ale znám i jiné "dovedy". Jeden můj bývalý kolega mi (kdysi) rozebral kalkulačku (až do nejmenšího šroubku) a pak prohlásil: "To asi bude v tom mechanismusu, s tim já už nic neudělám." A odkráčel...

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS