Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, škvor do ucha, to znám. A nepusinkovat psa na čumák, chytla bych žloutenku.

Právě mě čeká výslech na téma, co budu dělat o víkendu, kam půjdu a s kým...;-)

1 0
možnosti
LI

... a miliony dalších rad, co jsme dostávali (jako my všichni) a které občas (i já) udělujeme;-)...)))

1 0
možnosti
Foto

R^tak s tím pupíkem jsem jako malá měla doslova trauma-a škvor do ucha-to mě straší dodnes-o pavoucích ani nemluvěR^

no a s těmi radami? Taky mi zrovna zvoní mobil tak to dopovím jindy:-)

1 0
možnosti
LI

Díky - mocR^ - sotva jsem blog nadrásala, vzpomněla jsem si na spoustu dalších osvědčených rad.

Ano, správně je škvorR^, babička říkávala "uchavec."

0 0
možnosti
Foto

J13a79n 37P64r81a90ž54á86k

27. 10. 2017 17:48

R^Primou linku do nebe, to je krasne. Hezky clanek, Ludmilo:-)

2 0
možnosti
LI

Děkuju;-), moc a přeji hezký večer a i dobrou noc.

1 0
možnosti
MV

pupík je nejvíc!!!

1 0
možnosti
LI

Nejvíc? Díky za přečtení...)))

0 0
možnosti
JS

R^ tam, kam naši nejbližší odešli, vede linka přímo od srdce, tak až tu otázku někde zaslechnete, víte, že máte spojení, Ludi V V

1 0
možnosti
LI

Díky moc;-)- to mi jen tak bloudily myšlenky. Tak nějak...

Hezký víkendR^

1 0
možnosti
Foto

Moudrých rad už jsem v životě dostala asi mraky, ale znáte to - jedním uchem tam, druhým...

Moc pěkně se to četlo, díky Ludmilo.:-):-):-)

2 0
možnosti
LI

Jsem ráda, že se "líbilo" - moc:-) - po nějakém tom čase...)))

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS