Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výbuch sopky, to je krásné přirovnání.;-D Btw. líčení nějaké takovéhle záležitosti moji rodičku od používání papiňáku odradilo navždy.;-)

1 0
možnosti

Doufám, že ne to moje;-).

Díky za přečtení.R^

1 0
možnosti
Foto

R^No, ještě, že se nikomu nic nestalo, Ludmilo. Taky je dobrý, když se tam dá málo vody a pak se to uvnitř připálí. Člověk má pak dilema, jestli drhnout, drhnout a pořád drhnout nebo ten hrnec vyhodit rovnou:-)

1 0
možnosti

I to drhnutí :-/se leckdy konalo a když jsem sem tam občas drhla, tak i to vyhození mi přišlo jako móóóc dobrý nápad ;-D

Díky.

0 0
možnosti

Uf, nechtěla bych to zažít. Já jsem dávno, pradávno nechala el-sporák moc hřát, ten sykot papiňáku byl hrozivý. Utíkala jsem vypnout pojistky a do kuchyně jsem se vrátila o hodně později.

V Rusku mají bezpečnější papiňáky - ešus a píšťalku.

2 0
možnosti

Díky za přečtení, musím zase - po nějakém tom čase - shlédnout další jiné blogy.

1 0
možnosti

Vkarma jako bejka, Ludi R^R^R^

Za odvahu, postoj i podání příběhu, děkuji :-)

1 0
možnosti

Bejk... ten tabletoidní příšeroid 8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik