Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Snad radši né, ještě bych se mohla dozvědět, že nemůžu pracovat, a to by se mi blbě vysvětlovalo.;-D;-D

Asi měl pan manžel nějaké divoké sny.:-) A jeden blbý dotaz, fakt to mělo monitorovat tlak i EKG? Měla jsem za to, že na každé je jiný přístroj.

1 0
možnosti

Asi jenom EKG, tlak mi byl měřen "před" opásáním a následně i "po." I když - u těch přístrojů;-) jeden nikdy neví...)))

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, příjemné počtení! Ke mně se taky pan Holter choval jako dřevorubec, soustavně se mi snažil přeštípnout ruku :-).

1 0
možnosti

;-DTo jsem ráda, že nejsem sama. Na středisku na mě zírali tenkrát jako na exota...)))

Díky, že se líbilo;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krasne napsano, Ludmilo. Hlavne, ze uz je to dobre.:-)

1 0
možnosti

Díky za přečtení.

Jinak, taková maličkost jako "tlak" v mém věku? ;-)Ale dobře se mi o tom psalo...

Hezké dny:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ludmilo, s panem Holterem jste si jaksi nepadli do noty, no já o něm dosud vůbec neměla tušení, můj tlak mi srovnávají léky (snad bezpečně);-)

2 0
možnosti

Asi bych mohla fungovat místo seismografu, jak říká můj drahý...

Díky;-)

0 0
možnosti

dokud na interně nepochopili,že jsme neměřitelná,neb si ten strojek dělá co chce a měří ve chvílích,kdy nemohu ztuhnout,pomalu ani nedýchat a hlavně nehýbat se..tak to nějakou dobu trvalo....modřiny mi nedělal,ale furt pištěl,že error a psal klikyháky na display.

2 0
možnosti

R^V, krásně jste to napsala. Přeju moooooc štěstí a hlavně zdraví;-).

2 0
možnosti

Děkuji, i Vám hodně zdraví. A samé hezké dny.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik