Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^bohužel se dějí i takové ošklivé věci a hodně žen ani nenajde odvahu promluvit, tresty by měly být mnohem přísnější,zatím to však těm úchylům většinou prochází

3 0
možnosti
LI

Dějí se, ano a ne vždycky to dobře dopadne...)))

1 0
možnosti
Foto

právě proto by se o tom mělo více mluvit a psát a požadovat zpřísnění trestů-vždy když čtu, že někdo zneužil dítě nebo ho pak dokonce zabil l(kolik takových případů už byl) a že to neudělal poprvé, napadá mě kolik tragídiím by se dalo předejít, kdyby společnost nebyla tak benevolentní-doktor Plzák kdysi napsal:

Kdyby muži mohli otěhotnět, byl by za znásilnění trest smrti

to je hodně výmluvné, všimla jsem si jen na zdejším blogu, jak se vyrukuje s podobnou tématikou nebo něčím co se týká jen žen, mají někteří diskutéři tendenci to zlehčovat

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik