Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky , Ludmilo, vyprávění mě rozvesililo - i inspirovalo. Navodilo vzpomínky. Chodsnké zdobné koláčejsem jednou zkoušela, povedly se mi. U nás, v mé rodné obci na Kyjovsku se pečou malé,tvarohové, a zde na Valašsku velké a placaté, tzv - frgále. Jsou také velmi dobré. :-)

1 0
možnosti
JS

R^Ludi, děkuji za pěkné vyprávění:-) A ty koláče, na ty ráda vzpomínám. Když jsem bydlela na Tachovsku, tak jsme je doma občas měli :-)

Doufám, že se Vám dobře daří:-)

1 0
možnosti
LI

Díky, daří se mi dobře, ale mám práce "nad hlavu", proto se neobjevuju.

Polepším se...)))

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to byla povedena taskarice, Ludmilo. My jeste v Praze pro zmenu vecne bojovali s moucnymi moly, clovek si je nekdy prinesl rovnou z kramu a pak se jich ne a ne zbavit.:-)

2 0
možnosti
LI

S odstupem vidíme všechno laskavě, až asi po roce roce byli vyhubeni.

Hezké - snad už konečně - jarní dny...)))

1 0
možnosti
Foto

R^Na tyhle mrchy funguje snad už fakt jen deratizace. Nebo důsledné uklízení všeho pro ně poživatelného plus trpělivost, než se invaze sama vyčerpá. Hřebíček - nic, prostředky z drogerie - nic!:-P

1 1
možnosti
Foto

Deratizace funguje na potkany a jiné hlodavce. Na faraony je desinsekce.

Musí se to hubit systematicky. Oni mají několik mravenišť a krmí královny, když se položí návnady aby nakrmili všechny královny tak je to dobré, pokud ne tak je to jako boj s větrnými mlýny.

2 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik