Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Vzpomínky jsou ráj, ze kterého nemůžeme být vyhnáni" - praví přísloví... Také vzpomínám - a přechovávám některé věci, ke kterým mě vážou vzpomínky. (Tedy ač nejsem fetišista). I věci mají paměť- prý jako slonové - tvrdí se ve Svěrákově písni. Pěkný, pršavý den.;-)

1 0
možnosti

Ano, něco takového nám nikdo nevezme. Díky...)))

0 0
možnosti

Není nad vzpomínku a zvlášť tu hezkou...)))

Díky.

0 0
možnosti

Ludi, děkuji za krásnou vzpomínku - zatáhla mě do mého vlastního dětství R^:-)V

1 0
možnosti

Díky - že zatáhla a ráda. Po dlouhé době moc zdravím...)))

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný článek.R^ Ta hliněná omáčka mi připomněla doby, kdy jsme si jako malý holky hrály na "vaření" - hliněných omáček, cukroví a dalších "pochoutek" jsme udělaly mraky - tedy samozřejmě jsme to neochutnávaly.;-D:-):-)

2 0
možnosti

Ach ty doby, s kamarádkou jsme (coby malé příšerky) přepižlávaly žížaly a obalovaly je v písku jako řízek. Až nás moje máti uslyšela a vydatně mě naklepala... Díky, moc.

1 0
možnosti
Foto

R^Hezké velikonoční vzpomínání, Ludmilo:-)

1 0
možnosti

Díky za přečtení a hezké časy po Velikonocích...)))

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, plecháčky taky nesměly u nás chybět. Každý měl svůj, na borůvky. A pravá malinovka z něho chutnala přímo úžasně. Pěkná vzpomínkaR^

1 0
možnosti

Dětství nám voní chutí vzpomínky, každému bych to tak přála.

Díky Jitko a pěkné časy - nám tu prší a zahrada je plná prořezaných větví ze stromů, ach jo...)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik