Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Potěšilo mě to a rozesmálo... Pocházím z Kyjovska a některým výrazům tam také "cizí " nerozumějí. Zajímavé je, že když se tam octnu, (máme tam chaloupku po rodičích), nedělají mi problémy hovořit jako ostatní... A poznámka - tam u nás by zase řekli: "To je ale pěkná děvčica, a ta její malá je ip tak pěkná jako jeji mama. Po kem je ale tak zerzavá? Po tatovi, ani po mamě to e nebude. Že by po nekerém stařečkovi nebo stařence z minulýho kolena"? Moc hezky se to četlo, Ludmilo. :-)

1 0
možnosti

Dětí s rezavými vlásky je teď poměrně dost, tehdy jsem ale měla pocit, že ta moje děvenka je snad jediná na celé planetě. Dost jsem se tím trápila, i když byla krásná, moc bych chtěla takovou vnučku. A ta její vyřídilka... Vadilo mi, jak stále někdo na nás (na ní) civěl a komentoval. Teď už bych se dokázala bránit, tehdy ne.

Díky za přečtení a hezké dny...)))

0 0
možnosti
Foto

Ludmilo.ja se na ten blog i jen na mobilu vrham...nejen ze el ibehejova..ale taky proto.ze deuka je typicke v mluve tech starsich..ve východočeském kraji...kolem kostelce a hradce a dobrusky a ja to tam fakt zbozñuju.ale tak jsem poučena a blogem jako vzdy pohlazena.hezké; ))

1 0
možnosti

Je mi ctí, že se vrháte, jen tak dál... Díky, moc!

1 0
možnosti

Děuko - krásný to je! děkuju

1 0
možnosti

Ještě, že se domluvíme...)))

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, krásně jsem si početla a dokonce rozuměla!;-)R^

1 0
možnosti

Díky;-), jsem teď v jednom kole a tak jsem to "schrastila" jaksi nahonem.

Hezké dny....)))

1 0
možnosti
Foto

R^Ludmilo, to se tak krásně čte:-)

1 0
možnosti

Díky, tak snad za týden se dostanu na blogy, hezké dny:-)

1 0
možnosti

Ludi, díky za super lekci "chodštiny" ;-)

Z Tachova do Domažlic jsme měli kousek, tak jsem jako dítě občas cosi zaslechla a Váš blog mi to maličko osvěžil :-)

1 0
možnosti

Díky- četla jsem výzvu k setkání, nejde to, jsem v jednom kole. Všechny u Potrefené husy pozdravuji. Snad "příště". L;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS