Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^se samorosty to není jednoduché

1 0
možnosti

Naprosto souhlasím, hezký den;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Hubert musel být strejda fakt za všechny prachy:-)

1 0
možnosti

Škoda ho - i těch ostatních, tetičky nevyjímaje;-(. Chodí si už dávno po jinech cestách a na mě asi už zapomněli. Já na ně nikolivěkR^.Díky.

1 0
možnosti

Ludi, se Spartakem měli pěkný zážitek tetka se strýcem. Jejich synek, tehdá pětiletý, byl kvítko. Když nechali Spartaka zaparkovaného u vrátek domku, vlezl do něj aniž by byl viděn, jak to u táty viděl, odbrzdil a z toho mírného kopečka, se auto samospádem rozjelo. Zabrzdila ho až výloha masny, která byla naproti. Přejel tak rušnou křižovatku, kterou proudilo už tenkrát v roce 1975, docela dost aut. Měl štěstí, že v ten okamžik, nic nejelo... Ze Spartaka byl skoro šrot a bratránek měl dlouho utrum se všemi radostmi :-)

P.S.: díky za pěkné vyprávění :-)

1 0
možnosti

To já znám, posadila jsem si na klín druhorozené dítko(žadonilo), duplo na plyn a přefrčeli jsme veliký dvůr na chalupě do stodoly(taktéž veliké-naštěstí otevřená vrata). U těch zadních vrat jsme byli na to tata.8-o Byl to mžik, ufff.

Dík za kukuč;-)

1 0
možnosti

Díky R^Jituš, měj se parádně.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik