Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)tomu říkám osobitý smysl pro humor;-D

1 0
možnosti
Foto

Raději si nepředstavuju, co budu provádět, až se přihlásí stáří. Roztomilá příhoda;-D, zajímalo by mne, jak reagovali adresáti na to podivné "blahopřání".R^:-)

1 0
možnosti

Kupodivu to vyšumělo - už je to dost dávno.R^ Hezké dny;-)

0 0
možnosti
Foto

tři roky starání kolem alzheimerické tchýně...je možné uplně všechno. A nikdo nevíme...

A Ludmilo, tohle je sice prekérní;-D, ale maminka a její věk... to se ustojí. Občasně donucena být v jisté společnosti jisté ženy všhoznakypovídalky ze sousedství kolem čtyřicýtky...a pochopíte...

nojo, vlastně,..zejtra slavíme zase to výročí8-o, no tóo...výročí jednadvacátýho srpna...přece;-(;-D zdravím... hezký blog.

1 0
možnosti

Díky, hezká připomínka. Pěkný ;-Dvečer a dny ostatní

1 0
možnosti
Foto

Teda to je příhoda, jaké se musí stát, to nevymyslíte!;-D;-D;-D Blahopřeju k úmrtí... Dluží mi, tak to pošlu bez známky...

2 0
možnosti

Ano, to vymyslet ani nejde. Díky;-D

2 0
možnosti

Taky jsem si všiml, že vyšší stupeň sklerózy se často projevuje tím, že člověk se vrátí k nářečí, kterým mluvil v dětství a přestane používat spisovnou či obecnou češtinu, kterou mluvil po větší část svého života.

Dále si myslím, že když člověk je si vědom toho, že může dělat chyby, pak se nechá svým okolím korigovat, což by ho mělo ve stáří uchránit před většími kopanci.

1 0
možnosti

Je to prostě ze života. Díky za přečtení, hezký den...)))

0 0
možnosti
Foto

Jejda, tak to se povedlo, Ludmilo! Ale jsou věci, kterým se zasmějeme, pokud se to raději netýká nás, viď?R^;-)

1 0
možnosti

Kdo ví, jaké budeme...;-)

Měj se fajn, díky

1 0
možnosti

Život tropí hlouposti - ten příběh by se vyjímal v rubrice kdysi oblíbeného satirického Dikobrazu ! ... Koupili jsme oblíbené babičce nový deštník - prší, jde opět s tím starým, děravým ... Na dotaz, proč nemá ten nový - Nemůže si jej vzít, venku přece prší, nový deštník by jí namokl ... :-)

2 0
možnosti

Prima - to s tím deštníkem, taky mi to ledacos připomíná;-D

Díky za shlédnutí

0 0
možnosti
Foto

R^Byt "nahla," hezky obrat, to musim zaradit do sveho slovniku.:-)

1 0
možnosti

To, že jsem "náhlá", užívaly mé dvě osudové ženy často. A dost mě tím rozzuřovaly. V mládí.

Pak jsem se zklidnila:-) a znělo mi to od nich skoro laskavě...

Díky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik