Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

:-) statečné děvče jsteR^

1 0
možnosti
LI

Díky Jano;-D, odhalila jste mě...)))

Hezký víkend

0 0
možnosti
MB

Dobrý příběh - s ještě lepším výsledkem, doufám, že kamenům se nic nestalo ... :-)

Z podobného sudu - Po úmrtí otce, jsem mamince zřídil důstojný výměnek na chalupě. (Synovské vykoupení se z hříchů). Ráno sedím a tu slyším nějakou žuchu. Matka leží na zemi, jako prkno ... Na můj dotaz - "Synu, nic se neděje - rovnám si tady záda" ! Následně sanitka a cca 4 měsíční - trýznivé martyrium s úplným koncem ... Pořád nad tím přemýšlím, zřejmě nějaká , (ale až nevhodná), vkomponovaná hrdost důstojnosti rodiče, aby prostě sdělila - Synu, je mi blbě ... V

1 0
možnosti
Foto

Prostě jste byl do konce malý Mira...přestat chránit dítě je asi těžké.

1 0
možnosti
Foto

R^Teda, Ludmilo, nejvíc mě dostala ta předtucha. Není to zdaleka poprvé, co se o něčem podobném dozvídám. Ale hlavně, že všechno dobře dopadlo:-)

3 0
možnosti
LI

Předtuchy8-o, to je moje parketa, dřív ́ jsem o nich vyprávěla, takže....

;-)A - Díky - za přečtení.

2 0
možnosti
Foto

:-)kuriozní historka ale hlavně že to dobře dopadlo-vděku se člověk holt vždycky nedočká, ale to přece není podstatnéR^

1 0
možnosti
LI

Teď se tomu směju;-) a smávali jsme se tomu s našimi známými často;-D, ale tehdy jsem byla úplně mimo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik