Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Usmívám se tu, díky, přeju krásný nový rok:-)VR^

1 0
možnosti

Díky moc a také přeju jen to nej...:-)

0 0
možnosti
Foto

Bylo to pěkné počteníčko, Ludmilo, díky za ně... A za upřímnost a nadhled... Sdělené trápení, poloviční trápení, sdělená radost, dvojnásobná radost. Do nového roku Vám přeji hodně zdraví a také štěstí... I toho je nám třeba. ;-)R^

2 0
možnosti

Štěstí a zdravíR^ je nám třeba, mírou vrchovatou. Díky, i Vám:-)

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, díky za Váš krásný článek:-). I když jste si v posledních dnech prožila své, nezapomněla jste na humor a optimismus. Ten je k životu moc potřebný. Přeji Vám v příštím roce v rámci možností pevné zdraví, radost i z maličkostí, mnoho důvodů k úsměvu, atd. atd. :-):-)R^

1 0
možnosti

Díky - R^ i Vám pevné zdraví...)))

0 0
možnosti
Foto

Ludmilo, to je krásný, zrovna vařím polívku a jednu evakuovanou zeleninu mám v mrazáku;-DAno, smějme se, i sami sobě a hned bude na světě líp!R^

2 0
možnosti

Díky Jitko, já dělám fazolovou (dvoubarevnou) polívku s klobásou a zapečené brambory. No a propána domu pár karbanátků k tomu. Dám si taky.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ludmilo, posílám jedno obrovské V a taky hromadu ;-D. Na celý rok, a též na léta další.

1 0
možnosti

Díky, Jene, nechtěla jsem to psát, měla jsem srdce jako z kamene, ale musela jsem. Snad nepoděsím svoje děti, to bych totiž vůbec nechtěla. Mě totiž moje maminka děsívala. A já se tomu bráním.:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik