Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To loupení čokoládových figurek ze stromku si taky pamatuju. Snad proto jsem to pověstné zlaté prasátko nikdy neviděla.:-):-):-)

1 0
možnosti

Uloupené chutnalo snad nejvíc;-). A zlaté prasátko asi už ;-(taky neuvidím.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ludmilo, naši mladí od zítra začínají s půstem, tak jsem jim to dnes vynahradila svíčkovou, já osobně se půstu vyhýbám, nemusím mít taky všechno!;-D

3 0
možnosti

Správně;-)ani já nemusím mít "všechno". DíkyR^

0 0
možnosti
Foto

po ránu vážně lepší než i slivovice- paní Ludmila a její vzpomínání, mně docela blízké...Jen těm dvěma, Brůnovi a Perchtě, jsem nerozuměla nikdy... Totiž to zas měla moje kamarádka z baráku Hanka,,,Děkuju.:-) Vyrostl z Vás velice milý ,zločnec,,;-D

1 0
možnosti

Takový malinkatý hlt slivovičky po ránu...;-) My z jablek na chalupě máme Calvados, některé už je 10-ti leté8-o a furt příležitost, na kterou čekáme, žádná;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Takovy houbovy kuba, dnes nad nim mozna leckdo ohrne nos a pritom je tak dobry. Ale s prasatky by to u nas nebylo tak jednoduche, kotata by je vzala za "letajici mysky" a razem by byl cely pokoj vzhuru nohama. A stromecek na zemi:-)

1 0
možnosti

Kočky by určitě měly "pré";-), asi by to byla švanda je pozorovat. Ale ty následky...)))R^ Jinak díky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik