Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J98a29n19a 63M34a21j83o21v79á

26. 11. 2016 9:33

Děkuji Ludmilo. To otevření dveří do Adventu se mi letos moc hodí .R^

2 0
možnosti

Otevření dveří i srdcí:-), díky, že Vás to oslovilo...)))

0 0
možnosti

ackoliv jsem plne "velikonocni" clovek, na roraty dneska vecer u nas na vsi zajdeme...dekuju za hezky cteni, Ludmilo

2 0
možnosti

I já miluju daleko víc ́ velikonoce, příslib jara...:-) A kolem chalupy rozvěšuju přes stovku vajíček 8-o- na keře, lípu, břízy. Už se těším, letos má páteř stávkovala a tak se těším...)))

Díky R^

0 1
možnosti
Foto

R^Klidny a pohodovy clanek. Tak tedy, Ludmilo, at je Vas advent tez klidny a pohodovy:-)

2 0
možnosti

Ano a pokoj lidem :-)dobré vůle, není to ode mě fráze...

Děkuju;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik