Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Třetí zuby mají jednu obrovskou výhodu - nebolí:-)

1 0
možnosti
LI

Určitě ano;-D a i korunka ke korunce se nemusí pracně shánět. Díky;-)

0 0
možnosti
JB

Klapačky mám od 42let, je to rodinné prokletí, paradentoza se dřív léčila dost laxně. Maminka neměla zuby od 36let, její bratr taky. Ale zvykla jsem si, ovšem najedla jsem se až tak po půl roce:-))). Pomohl mi k tomu hlad, jezdila jsem do Jazykové školy do Prahy na Arabštinu a ve vlaku už jsem mívala hrozný hlad. Takže naučit se jíst i mluvit jde, jen to chce čas. Nedávno mě varoval kolega v práci, abych nepila Kofolu, že mi zničí mé krásné zuby:-))). Plasťáky mám opravdu dobře udělané - děkuji tímto své zubní lékařce!

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik