Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ludmilo, pěkné počteníčko;-)R^

1 0
možnosti

Díky moc, nějak se mi příspěvky do diskuze ale nezobrazují, nevím, čím to je.

Hezké dny, už je jich pomálu....;-)

1 0
možnosti
Foto

J11a70n 75P52r14a79ž66á17k

31. 10. 2016 20:03

R^Vracet domů předčasně a bez varování je ošidné a člověk by se toho měl radji vyvarovat. I v případě, že svému protějšku bezmezně věří. Lepší o tu víru nepřijít a nevidět, než si kvůli "zakopnutí" zničit manželství:-)

Hezký článek, Ludmilo:-)

1 0
možnosti

Co oči nevidí, to srdce nebolí, to mi říkávala babička. ;-)A ty své modré oči zavírala často.

Díky za čtení R^ a hezké dny. Už jich bude asi jen několik...)))

1 0
možnosti
Foto

no... tak poučení pro všechny dobrodrůžomilné... Svršky s sebou v komínku do ložnice pod hlavu:))) jako hezky pěkně při stanování - takový polštář na karimámě... no... je to prostě bezpečnější:-)R^ Ludmilo,moc hezký večer přeju a díky, pobavilo mě to... překrásné lidské neštěstí.)))

1 0
možnosti

Díky ;-)a nejen za přečteníR^ Hezký večer Radko -:)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik