Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-D Tak zrovna pihy mi nikdy nevadily, ale před lety to byl se mnou děs. Beďary, mastný vlasy, žádný prsa, a pak mi ještě dali brýle! Na odstřel, uznejte. :-)

1 0
možnosti
LI

Mládí se vším zápasí, teď už se tomu jen smějeme. Já tedy určitě... -")))

1 0
možnosti
JR

J50a73r58a 39R34a67n91k

9. 10. 2016 21:23

:-)R^vidite a Marie Antoinette pouzivala na pihy citron a udajne to pomahalo, nad moucnym receptem jsem se musela take smat.;-)

1 0
možnosti
LI

To všechno "vodnééés čas" - n ́ést pas?;-)

0 0
možnosti
Foto

Ludmilo, jak bych mohla zapomenout na pihy!Ty mě provázely mým dětstvím. Bylo jich ale jen pár. Jednou jsme plnily se segrou piliňáky a já těma pilinama "masírovala" obličej v domnění, že se jich zbavím. Nejsem si jistá, jestli to nebyl nápad sestry, ale já vše realizovala;-D

1 0
možnosti
LI

Zapomněla jsem napsat, jak už je to dávno, pradávno. Ale to asi každý pochopí. A dnešní slečny - ty se mají. A já jim to přeju.

Tenkrát reklama byla vlastně v plenkách. Dneska nás masíruje až běda.

Hezké dny.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hezký článek, Ludmilo. A ten závěr, Alenu by určitě potěšil:-)

2 0
možnosti
LI

Díky, když jsem to psala, tak jsem se zase smála. A pak - ale to je život.

Po některých lidech se nám stýská. Je to tak.

Před chvílí se manžel dozvěděl, že zemřel jeho dlouholetý Kamarád Ferry. Ach jo..;-(

2 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik