Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem tedy taky naprosto nevzdělaná v problematice "sexuálů" . Tušila jsem cosi o přítomnosti "metrosexuálů" mezi námi, ale to ostatní mi zůstalo doteď utajeno. Díky za vtipný článek!:-):-):-)

1 0
možnosti

;-)I mně, dokud jsem nehodlala zapálit - nikoli však dům. Díky za čtení-")))

0 0
možnosti

Tak ještě, že jsem si to přečetla! Odejít z tohoto světa tak neinformovaná, by bylo trestuhodné. Skončila jsem svou povědomost u metrosexuálů, a to jsem tedy sakra zaostalá!!!:-)))))))))))))

Takže, velký dík! Hned se cítím cool, in....a ták!:-)

2 0
možnosti

I při kopání do neposlušných kamen se může člověk poučit. Díky a hezkou neděli. -:))))

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, to jsou mi věci, na stará kolena se dokonale poučím!;-D

2 0
možnosti

I z papíru "na podpal" se dá vyčíst věcí... -:))) ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Jejda, Ludmilo, to mi nedelejte, ted abych zacal spekulovat, kam vlastne patrim. Asi nikam mezi ty TOP jmenovane a moderni;-D:-)

2 0
možnosti

Žebříček sem nebo tam, papír snese všechno. Hezkou neděli -"))) ;-D

2 0
možnosti
Foto

Ludmilo, Vy mi tak bavíte...:-);-Dpřeju Vám krásnou neděli a moc zdravímR^

2 0
možnosti

Také zdravím a děkujiii -:)));-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS