Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, jo - je to tak, zdravím Tě:-)

0 0
možnosti
Foto

Ludmilo, dnes nevíš dne ani hodiny, kdy se to může stát. Ve dne, či v noci. Přeji, aby toho bylo co nejméněR^;-)

0 0
možnosti

Jo, jo je to tak, díky a zdravím Tě:-)

0 0
možnosti

Nezávidím Vám.

Slyšela jsem ale, že nohy stolu svázané provazem udrží rodinu. Když už Vás vykradli, tak ať Vám drží rodina pohromadě.

0 0
možnosti

Děkuji, paní Věro, drží, drží. Už jsem dokonce sebou přestala škubat, když mi zazvoní telefon. To jako v očekávání zprávy od PČR, že jsme byli opět "navštíveni." Ale-jen abych to nezakřikla- jak říkávala kdysi moje maminka.

Přeji hezký den.

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik