Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co jsem pro tentokrát zase prošvihla

Kdo jednou v mládí propadnul tzv. rychločtení, tak s tím ke stáru asi těžko něco nadělá. A já jsem patrně učebnicový příklad, jak dokážu sem tam něco přehlédnout. A pak se nestačím divit.

Jako před několika dny. Projíždím v rychlosti "Zprávy" na internetu. A do oka mi padne výzva: "Nezapomínejte na mikrobloging".

"No, pane jo" - trhne to se mnou. Asi nová soutěž na Blogu a já jí zase prošvihnu. Pro jistotu projíždím všechny fejetony za poslední týden, ale nikde ani zmínka. Ani od redakce.

Když mě napadne vrátit se do novinek Seznamu, hned se mi rozbřeskne.

Najednou čtu: "Mikroblaiding" - zaručeně perfektní úprava vašeho obočí. Z dokumentu na mě pak zírají dvě dámy. Ta první zapadlým okem s brežněvovským rozcuchem. A druhá thymolinová kráska s nádherně orámovanými nadočnicovými oblouky. Radost pohledět.

Musím říci, že můj manžel čte (na rozdíl ode mě) všechno velice pozorně a někdy i dvakrát. A pro mé slabosti se snaží mít občas pochopení. Abych to ale nepřeháněla, tak jen sem tam.

Před nedávnem mně dokonce zalichotil, tváříc se zasněně: "Holči, ty máš takovou představivost. A jak často všechno odhadneš".

No, že by to bylo tou svíčkovou z předchozího dne? (Výbornou - avšak pozor - zcela odporující nejnovějším předpisům EU).

Přesto si ale neodpustí, aby mně občas v něčem neporadil. A dělá to rád a čím dál častěji.

Když se pak vyskytne nějaký problém a na něco zapomeneme (oba), slýchávám: "Zase jsi to přehlídla, to je to tvoje zatracený rychločtení".

I naše dcera se ale včera večer divila informaci, že u hotelu na zahradě stojí řada telátek.

Telátek? Lehátek, jak jinak.

A když můj drahý vzápětí zaslechne, že mi konečně přivezla knížku fejetonů od Marty Kučíkové, tak zahlaholí: "Od kdy ty máš ráda a čteš Gustu?"

Na moje: "Jakýho Gustu?" - zakroutí hlavou: "No, Gustu Fučíkovou přece."

 

 

 

Autor: Ludmila Ibehejová | středa 8.8.2018 19:15 | karma článku: 24,51 | přečteno: 460x
  • Další články autora

Ludmila Ibehejová

Tak o tuhle morovou ránu jsem si -pane Dušku - nekoledovala a určitě za ní ani nemůžu

Chtěla jsem o všem, co nás tohle jaro postihlo (a hned oba s manželem) spíše mlčet, dokonce i před našimi dětmi. Ale ti mají právo vědět, co se u nás děje a tak s těžkým srdcem jsem je informovala. S těžkým srdcem, plným kamení...

19.7.2023 v 3:41 | Karma: 43,08 | Přečteno: 7027x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Sen je prý jen sen a kdo mu věří...

Sny jsou podle názoru mnohých psychologů a i psychiatrů údajně obrazem nitra, jakousi skládankou úzkostných pocitů, uložených kdesi hluboko v koutku naší duše.

8.4.2023 v 15:08 | Karma: 25,39 | Přečteno: 439x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Jak jsem obdržela dávku ...

A to naprosto nečekaně, bez žádosti a dokonce proti své vůli. V pondělí jsem totiž byla na pravidelné oční roční kontrole, protože pečuji o sebe v rámci svých možností

3.4.2023 v 6:54 | Karma: 28,49 | Přečteno: 932x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Umět se radovat - o to vlastně běží

I malé pousmání by nás mělo automaticky naladit na lepší vlnu. A to bych se na to podívala, aby s takovým úsměvem nebyl svět hned hezčí. Mým bonusem je sametový úsměv naší krásné dvouleté vnučky, který mi dokáže prozářit celý den.

26.3.2023 v 5:36 | Karma: 25,88 | Přečteno: 381x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Tak tu máme další rok

"Když si delší dobu myslíš, že je všechno špatně, tak to také špatně je" - Murphy. Silně pochybuji, že můj milovaný dědeček něco od pana Murphyho četl. On, bojující kdysi na Piávě, vnímal běh světa po svém. A rád o tom mudroval .

25.1.2023 v 21:47 | Karma: 26,56 | Přečteno: 391x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik