Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Samoléčitelem na Apríla snadno a rychle

Je tu duben a kdo ví, co má vlastně za lubem. Jeden Apríl už byl, ten druhý má na to ještě celý měsíc. A tak vyčkává, aby některé z nás, nepřipravené, možná i překvapil. Přímo zaskočil.

Na včerejšího prvního Apríla čtu maily a nové blogy. Chci je číst, ale internetové připojení pořád lstivě vypadává. A tak psaní jsem pro tentokrát vzdala, protože monitor každou čtvrthodinu zčerná. Anebo  hlásí: "Nejste připojen(a) k síti, Váš počítač nebyl nikdy připojen, atd., atd.

Jaké nikdy, chce se mi po půlhodině ječet. Když trochu vychladnu, uvědomím si, že je Apríla. Že by se mnou ty sítě laškovaly, kdoví.

Pak se mi do pošty podaří přece jen kousíček nakouknout. A jsou tam převážně zaručené rady, podle kterých tomu či onomu prospějí a zbytek vyléčí. Ihned, jak jinak.

Například skořice. Mám její vůni ráda, v kuchyni jí používám. Špetičku jsem jí asi před čtrnácti dny přisypala k sazenicím rajčat a paprik (kolovalo internetem). A bratr se švagrovou, zdatní zahrádkáři, se pak nestačili divit, jak rostlinky vyrazily. Přímo vystartovaly.

 A teď se dozvídám, že po jejím jemném vdechnutí se nám, alergikům, rázem při našich jarních potížích uleví. Takže - hurá na věc. Vysypu celý sáček do mističky (nejsem troškař) a chci přivonět.

Zvoní mi telefon a tak se nechtěně mohutně nadechnu. A milou skořici mám rázem v nosu, krku a hrůza - v obou očích. Řeže to a štípe, kašlu, sípám a pro slzy nevidím na krok. Než se doplazím do koupelny, mám obě oči jako planoucí vlčí máky.

Po několika minutách se prošilhávám zbytkem pošty. Přes vodopád slz a s nosem na obrazovce nevěřícně čtu: "Vata v pupíku, namočená v čistém lihu, vyléčí úplně všechno." S následujícím podrobným popisem.

Takže kamarádce, která volala a teď právě přišla, nabídnu tu druhou ´zaručenou´ radu.

Ovšem, že bez vaty do pupíku, to dá rozum. A ona tu stopku calvadosu z našich jablek určitě neodmítne.

Já jsem ale opatrná, mně úplně stačila skořice a vlastně, i ten první Apríl.

 

 

 

Autor: Ludmila Ibehejová | pondělí 2.4.2018 16:11 | karma článku: 20,83 | přečteno: 395x
  • Další články autora

Ludmila Ibehejová

Tak o tuhle morovou ránu jsem si -pane Dušku - nekoledovala a určitě za ní ani nemůžu

Chtěla jsem o všem, co nás tohle jaro postihlo (a hned oba s manželem) spíše mlčet, dokonce i před našimi dětmi. Ale ti mají právo vědět, co se u nás děje a tak s těžkým srdcem jsem je informovala. S těžkým srdcem, plným kamení...

19.7.2023 v 3:41 | Karma: 43,08 | Přečteno: 7027x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Sen je prý jen sen a kdo mu věří...

Sny jsou podle názoru mnohých psychologů a i psychiatrů údajně obrazem nitra, jakousi skládankou úzkostných pocitů, uložených kdesi hluboko v koutku naší duše.

8.4.2023 v 15:08 | Karma: 25,39 | Přečteno: 439x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Jak jsem obdržela dávku ...

A to naprosto nečekaně, bez žádosti a dokonce proti své vůli. V pondělí jsem totiž byla na pravidelné oční roční kontrole, protože pečuji o sebe v rámci svých možností

3.4.2023 v 6:54 | Karma: 28,49 | Přečteno: 932x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Umět se radovat - o to vlastně běží

I malé pousmání by nás mělo automaticky naladit na lepší vlnu. A to bych se na to podívala, aby s takovým úsměvem nebyl svět hned hezčí. Mým bonusem je sametový úsměv naší krásné dvouleté vnučky, který mi dokáže prozářit celý den.

26.3.2023 v 5:36 | Karma: 25,88 | Přečteno: 382x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Tak tu máme další rok

"Když si delší dobu myslíš, že je všechno špatně, tak to také špatně je" - Murphy. Silně pochybuji, že můj milovaný dědeček něco od pana Murphyho četl. On, bojující kdysi na Piávě, vnímal běh světa po svém. A rád o tom mudroval .

25.1.2023 v 21:47 | Karma: 26,56 | Přečteno: 391x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik