Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Že - vysokej, statnej a na harleji k tomu

Mám ráda lidi. Chci aby mě zajímali a bavili. Aby byli okouzlující a vtipní. A něčím vynikali. Čím, to je mi úplně jedno. Hlavně aby se lišili od těch nerozlišitelných.

Ozvala se mi kamarádka. Abych s ní šla něco nakoupit. Chodíme tak občas, bez svých protějšků. Zásadně je nesmýkáme po obchodech a kolem výloh (ten můj má z toho tiky).

Ostatně, četla jsem, že velké většině mužů to nesvědčí. Nám s Pavlou naopak.

A tak si to užíváme oba, já i manžel. On vychutnává sportovní kanály v televizi (nikým t.j. mnou nerušen), aniž mu volič někdo (já) soustavně rve z ruky. A my s Pavlou se zase s chutí vrháme do víru našeho velkoměsta. Což jsou například levné knihy, antikvariáty a nějaký ten hadřík (ve výloze, jak jinak). Prostě hledáme, co nás  cvrkne do nosu. Nás dvě Popelky, ne zrovna v rozpuku.

Přímo na náměstí mě halasně oslovuje vzápětí jedna moje známá: "Lydie, to je doba, co jsem vás neviděla. Máte chvilku? Hodíme tamhle v restauraci řeč. Jestli vám to ovšem nevadí."

Nevadilo to ani mně, ani Pavle. Byla příšerná zima. A tak jsme se všechny tři uvelebily u stolku s výhledem na mírně zasněžený překrásný kostel sv. Bartoloměje.

Pro úplnost, Andrea, tahle známá, je moc hezká. Velice vzdělaná, zastávající poměrně vysoký post v jedné pražské nadnárodní společnosti. Žena s velkým ´Ž´ a notnou vyřídilkou, nazývající věci vždy pravými jmény. A to velice úderně - (neplést s úderníkem z let padesátých). A nedělá jí to problém. Profesně se jí daří, v životě pak vůbec.

Je rozvedená, dospělý syn (v jejím podání blbec) žije s otcem. O jejím ještě laskavějším obrazu manžela  raději taktně pomlčím. Podle mých kamarádek jde ale o fešáka a šikovného chlapa.

Ona žije s malou dcerkou v domě, který jí zůstal po rozvodu. Adélku ovšem milují oba rodiče přímo opičí láskou. Chyba.

Protože Andrejčin telefon pořád zvonil, odběhla a já mohla v rychlosti Pavlu varovat: "Seď, mlč a na nic se nevyptávej. Sama uvidíš. Vlastně uslyšíš."

A viděly (slyšely) jsme vzápětí obě.

Jak si podala seznamovací inzerát. A ze spousty nabídek vybrala po zralé úvaze tu opravdu nejlepší.

Ozval se jí sympaťák, podle hlasu inteligent a žádný pako. A tak si ho pozvala hned k sobě domů. Asi jí tak okouzlil, že udělala to, co nikdy. (Pavlu jsem pod stolem musela kopnout, už se nadechovala).

Andrea nám vzápětí líčí (podrobně) noc plnou vášně. A drahnou dobu setrvává u vzhledu onoho štramáka. "Vysokej, statnej, krásný černý oči a vlasy do culíku." (Zírám, do culíku?). A se zvlhlým okem popisuje tetování na krku (mužném), plecích (obou) a jedné hýždi (levé). "Manažer a na harleji, celej v černý kůži."

"No, těbůh, manažer, říkám si v duchu." To, co jsem podvědomě čekala, přichází hned vzápětí.

"A děvčata, víte kde to ještě měl?" Hraju nechápavou, i Pavlu zapomínám pod stolem nakopnout. Andrea bude ale jako vždy přesná.

"Takže, milé dámy, nejdřív mi předvedl nápis  ´Chodiště´ a jeho následnou změnu v ´Choustníkovo Hradiště´. Jako vzpomínku na místo velké lásky."

Pavlu pod stolem kopu dvakrát, chce se vyptávat.

Andrea pokračuje: "Tak tedy, noc - bombový útok. Ráno jakbysmet. Málem jsem mu dala klíče. Ještě, že jsem si to najednou rozmyslela."

A polykajíc slzy, zasyčí: "Zmetek jeden. Druhý den v práci (ze zvyku) jsem ho nechala procvaknout. Byl v podmínce a i ten harlej byl kradenej. A to si ho chtěl nechat u mě nějaký čas v garáži. Žádnej manažer, sviňák prolhanej, zlodějskej."

A tak - singl - ženy, velkej, statnej a na harleji k tomu? Dejte bacha koho pozvete si jednou domů.

 

 

 

 

 

 

Autor: Ludmila Ibehejová | středa 11.1.2017 9:05 | karma článku: 30,46 | přečteno: 804x
  • Další články autora

Ludmila Ibehejová

Tak o tuhle morovou ránu jsem si -pane Dušku - nekoledovala a určitě za ní ani nemůžu

Chtěla jsem o všem, co nás tohle jaro postihlo (a hned oba s manželem) spíše mlčet, dokonce i před našimi dětmi. Ale ti mají právo vědět, co se u nás děje a tak s těžkým srdcem jsem je informovala. S těžkým srdcem, plným kamení...

19.7.2023 v 3:41 | Karma: 43,08 | Přečteno: 7027x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Sen je prý jen sen a kdo mu věří...

Sny jsou podle názoru mnohých psychologů a i psychiatrů údajně obrazem nitra, jakousi skládankou úzkostných pocitů, uložených kdesi hluboko v koutku naší duše.

8.4.2023 v 15:08 | Karma: 25,39 | Přečteno: 439x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Jak jsem obdržela dávku ...

A to naprosto nečekaně, bez žádosti a dokonce proti své vůli. V pondělí jsem totiž byla na pravidelné oční roční kontrole, protože pečuji o sebe v rámci svých možností

3.4.2023 v 6:54 | Karma: 28,49 | Přečteno: 932x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Umět se radovat - o to vlastně běží

I malé pousmání by nás mělo automaticky naladit na lepší vlnu. A to bych se na to podívala, aby s takovým úsměvem nebyl svět hned hezčí. Mým bonusem je sametový úsměv naší krásné dvouleté vnučky, který mi dokáže prozářit celý den.

26.3.2023 v 5:36 | Karma: 25,88 | Přečteno: 381x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Tak tu máme další rok

"Když si delší dobu myslíš, že je všechno špatně, tak to také špatně je" - Murphy. Silně pochybuji, že můj milovaný dědeček něco od pana Murphyho četl. On, bojující kdysi na Piávě, vnímal běh světa po svém. A rád o tom mudroval .

25.1.2023 v 21:47 | Karma: 26,56 | Přečteno: 391x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28,  aktualizováno  14:59

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Nevěřte lžím a pomluvám, obhajuje Babiš neúčast na jednání o důchodech

23. dubna 2024  14:49,  aktualizováno  14:58

Poslanec a šéf ANO Andrej Babiš na svém účtu na sociální síti X zveřejnil video, ve kterém...

Připomene hrůzné činy, řekl Pavel. V Letech otevřeli památník holokaustu

23. dubna 2024  9:59,  aktualizováno  14:56

Muzeum romské kultury otevřelo dnes Památník holokaustu Romů a Sintů v Čechách v Letech na Písecku....

Zakázky TSK jen vyvoleným. Za manipulaci tendrů soudí 15 lidí a čtyři firmy

23. dubna 2024  13:46,  aktualizováno  14:44

Hlavní líčení v kauze zmanipulovaných zakázek Technické správy komunikací hlavního města Prahy...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik